+90 224 273 03 80 (pbx)

Bordro Plus

Bordro Plus

 

Bordro İşleme ve Takibi Tek Bir Yerde

Bordro Plus; GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

 

 

 1Modüler ve Entegre Yapı

Temel modül olan, Sicil Yönetim’i üzerine, istenilen zamanda, Ücret Simulasyonu fonksiyonu kullanarak  zenginleştirilme olanağı sunar. Ayrıca  Bordro Plus, Logo ERP ve Tiger HR çözümleri ile entegre çalışarak bilgi akışını ve süreçleri hızlandırır.

 

 

2

 

Sicil ve Ücret Yönetimi

Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların Sicil ve Ücret Yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir.

 

 

3

 

İş Gücünde Tasarruf

Bordro işlemlerini, yasal prosedürleri ve raporların otomasyonunu, mevzuat bilgisi  gerekliliğine göre minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

 

 

 

Kolay Kullanıcı Deneyimi

Sunduğu zengin özelliklerinin yanı sıra kısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde

uyarlanabilirliği sayesinde, işletmelerin bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan

maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

 

 

 

6

 

Sosyal Güvenlik Kurumu Uyumu

Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay bir kullanım sunar.

 

 

BROŞÜRÜ İNDİRİN

 

01 Haziran 2017
5.656 kez görüntülendi