+90 224 273 03 80 (pbx)

Start

Start

İş Hayatında Yeni Bir ‘Start’

START ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz. START iş yükünüzü hafifletirken sizin de tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi ve karlılığınızı artırmanızı sağlar.

1

Bilgi Yönetimi

Stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerini rahatlıkla yönetmenizi sağlar.

2

Tek Bir Yerden Detaylı Takip

İş yükünüzü hafifletmek için, tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi sağlayarak karlılığınızı artırır.

3

Küçük İşletmeler İçin Etkin İşlem Yönetimi

Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane ve  galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmenizin günlük işlemlerini daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlar. 

BROŞÜRÜ İNDİRİN

08 Haziran 2017
4.241 kez görüntülendi